
Regulamin sklepu internetowego www.papercard.pl
I. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy www.papercard.pl jest prowadzony przez firmę:
Paper Card Dorota Bednarek
Koźliny 109
83-022 Suchy Dąb
NIP: 593-244-02-37
REGON: 381181035
E-mail: biuro@papercard.pl
Adres korespondencyjny znajduje się pod ww. adresem.
Godziny otwarcia Pracowni dla odbioru zamówień:
Poniedziałek – Piątek: 08:00 - 16:00
(przed odbiorem osobistym zamówień, należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem: biuro@papercard.pl)
Konto: Millennium Bank
Numer konta: 46 1160 2202 0000 0003 5900 3863
2. Sklep internetowy www.papercard.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę sklepu www.papercard.pl.
3. Ceny podane na stronie internetowej sklepu są wyrażone w złotówkach i dotyczą klientów indywidualnych. Ze względu na ekologię i ograniczenie zaśmiecania środowiska naturalnego nasze towary pakowane są w opakowania zbiorcze.
W celu uzyskania informacji dotyczących zakupów hurtowych wcześniej należy skontaktować się mailowo na adres biuro@papercard.pl
4. Zawartość sklepu internetowego www.papercard.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna towaru.
5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.papercard.pl są fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad.
6. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego www.papercard.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
7. Na wszystkie zakupione towary wystawiamy fakturę. Dokumenty te, potwierdzające zakup są dołączane do przesyłek.
8. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
9. Właściciel sklepu www.papercard.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883 o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu internetowego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
II. Składanie zamówień
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem Internetu, czyli poprzez stronę sklepu www.papercard.pl. Nie realizujemy i nie przyjmujemy zamówień składanych drogą telefoniczną, ani poprzez e-mail. Zamówienia klienta są realizowane w ciągu 2-6 dni roboczych, po wpłynięciu należności na konto.
Realizacja zamówień może się wydłużyć do 14 dni roboczych, jeżeli zamówienia dotyczą zamówień indywidualnych lub są składane w okresach przedświątecznych.
3. Sklep www.papercard.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
4. Poprawnie złożone zamówienie obejmuje:
a. dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika
b. koszty transportu
c. sposób płatności
5. Zamawiający zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej sklepu papercard.pl oraz osób trzecich. Zamawiający obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, jednocześnie obowiązuje go zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
III. Potwierdzenie zakupu
1. Zamówienia nie opłacone w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia zostaną automatycznie anulowane.
2. Zamówienia są realizowane według kolejności ich opłacania, przy czym decyduje dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
3. Zamówienia z odbiorem osobistym klient może odebrać pod wskazanym adresem po otrzymaniu informacji na e-mail, z treścią, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
4. Klient może zrezygnować z zamówienia za pośrednictwem poczty internetowej.
IV. Dostawa towarów
1. Dostawa produktów dostępnych w sklepie internetowym www.papercard.pl odbywa się na terytorium RP.
2. Koszt wysyłki jest podany na stronie sklepu www.papercard.pl w zakładce koszty wysyłki.
3. Dostawa jest odpłatna, chyba że sklep na swojej stronie www.papercard.pl zrezygnuje z opłaty, podając o tym stosowne informacje na swojej stronie.
4. Zamówienia opiewające na kwotę niższą niż 10zł, nie będą realizowane.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania błędnych danych adresowych w formularzu zamówienia.
6. Sposoby dostawy towarów:
- odbiór osobisty pod wyżej wskazanym adresem firmy,
- przesyłka kurierska,
- paczkomaty InPost.
V. Formy płatności
1. Sklep www.papercard.pl udostępnia swoim Klientom następujące formy płatności:
a. Gotówką – przy odbiorze osobistym,
b. Przelewem tradycyjnym - na konto w formie przedpłaty (w tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia),
c. Płatności Shoper - bezpieczny system umożliwiający natychmiastowy przelew. Po dokonaniu zakupów i wykonaniu przelewu, pieniądze natychmiastowo wpływają na nasze konto, a zamówienie przechodzi do realizacji.
Karty płatnicze, którymi można płacić w naszym sklepie:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
*W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
VI. Reklamacje i zwroty towarów
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go, m.in.:
- wiadomością e-mail, na adres: biuro@papercard.pl
- w formie pisemnej, na adres: Paper Card Dorota Bednarek, Koźliny 109, 83-022 Suchy Dąb
3. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
4. Sprzedawca ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, jest on obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 dni na adres Sklepu.
6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
10. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sklepu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji firma zwróci koszt przesyłki.
11. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. Sklep ponosi koszty przesłania do Klienta wymienionego towaru.
12. Reklamowany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem/fakturą.
13. Należność za reklamowany towar Sklep przelewa na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na podany adres w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.
14. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
15. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
A. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
B. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
C. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
D. żądać usunięcia wady.
VII. Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.